Často kladené otázky

1. Existuje jedna univerzálna environmentálna známka platná v celej Európe?

Bohužiaľ nie, na cestu do každého štátu potrebujete miestnu originálnu ekologickú známku. Napríklad nemecká ekologická známka nie je platná vo Francúzsku.

2. Predávate oficiálne ekologické známky? Na internete je toľko podvodníkov.

Nami predávané ekologické známky sú oficiálne dokumenty vydané certifikovaným orgánom. Nemusíte sa teda obávať, že by neboli niekde uznané.

O našej dôveryhodnosti svedčí aj to, že sme obslúžili viac ako 150 000 spokojných zákazníkov.

3. Zháňam ekologickú známku na poslednú chvíľu. Môžete mi pomôcť?

Ponúkame bezplatné doručenie do celého sveta, kliknite sem pre časy doručenia.

Možnosti expresného doručenia

  • Nemecká ekologická známka
    Ponúkame expresné doručenie na adresu v Nemecku do 1 – 2 pracovných dní.

  • Rakúske a nemecké ekologické známky
    Pre väčšinu európskych krajín poskytujeme expresnú možnosť doručenia prostredníctvom UPS/DPD.

  • Francúzska ekologická známka
    Do 48 hodín od dokončenia a zaplatenia objednávky vám e-mailom zašleme elektronickú ekologickú známku s QR kódom. Ide o oficiálnu a Francúzskom uznávanú dočasnú náhradu za ekologickú známku. Vytlačenú ekologickú známku vám bude doručený neskôr do vašej poštovej schránky.

4. Zajtra odchádzam do Nemecka, máte pre mňa nejaké riešenie?

Áno, ekologickú nálepku vám necháme vystaviť a expresne ju zašleme priamo na adresu v Nemecku.

Dodanie v rámci Nemecka trvá 1-2 pracovné dni. Spravidla nasledujúci pracovný deň po odoslaní je ekologická známka doručená do poštovej schránky.

Aby sme mohli vašu objednávku vybaviť okamžite, je potrebné nás kontaktovať v pracovných dňoch do 13:00.

5. Ako dlho trvá doručenie ekologickej známky? Ako sa ekologické známky posielajú?

Ekologické známky vyrábame až po dokončení a zaplatení objednávky.

  • Nemecké ekologické známky zasielame v ten istý alebo nasledujúci pracovný deň. Tieto sa posielajú z Českej republiky ako prioritná listová zásielka.
  • Rakúske ekologické známky zasielame do 5 pracovných dní. Tieto sa posielajú z Nemecka ako prioritná listová zásielka.
  • Francúzske ekologické známky sa zasielajú z Francúzska ako prioritná listová zásielka, zvyčajne do 14 pracovných dní od prijatia e-mailu od nás o expedícii. Medzitým môžete pokojne cestovať s elektronickou ekologickou známkou, ktorú od nás dostanete e-mailom do 48 hodín.
  • Ponúkame bezplatné doručenie do celého sveta. Pre väčšinu európskych krajín poskytujeme možnosť expresného doručenia.

Viac informácií o doručovaní nájdete tu.

6. Čo ak mi ekologická známka nebude doručená?

Garantujeme dodanie každej ekologickej známky.
V okamihu odoslania známky od nás dostanete e-mail. Ak známka nebude doručená do 10 pracovných dní, ihneď nás kontaktujte.
Situáciu s vami vyriešime k vašej spokojnosti.

Viac informácií o doručovaní nájdete tu.

7. Kde nájdem informácie o svojej objednávke?

V každom e-maile od nás nájdete zelené tlačidlo odkazujúce na stránku, kde môžete sledovať aktuálny stav svojej objednávky, ale napríklad aj nahrať doklady od vozidla, stiahnuť faktúru, skontrolovať adresu doručenia, zobraziť sken vystavenej ekologickej známky atď. Stránka slúži ako všeobecný prehľad o vašej objednávke.

O prípadných zmenách vo vašej objednávke vás budeme informovať aj e-mailom.

8. V obálke som dostal „prázdnu známku“, čo to je?

Ak ste si objednali francúzsku ekologickú známku vrátane podkladovej fólie, doručíme vám dva samostatné dopisy. Môže sa stať, že najprv obdržíte podkladovú fóliu a až potom dopis s ekologickou známkou.

9. Aká je platnosť ekologickej známky?

Platnosť vydanej ekologickej známky je časovo neobmedzená a po jej zakúpení vám bude slúžiť počas celého obdobia používania vozidla.

10. Kúpil som si vozidlo a dostal som nové ŠPZ. Potrebujem aj novú ekologickú nálepku?

Áno, pokiaľ máte iné ŠPZ, musíte si vybaviť aj novú ekologickú známku. Na každej ekologickej známke je uvedené ŠPZ vozidla a nie je možné ju zmeniť.

Novú ekologickú známku si môžete objednať tu.

11. Moja ekologická známka sa zničila pri výmene skla, vystavíte mi novú?

Áno. Ak ste si u nás objednali pôvodnú ekologickú známku, radi vám ju znovu vydáme so špeciálnou zľavou. Kontaktujte nás, prosím, e-mailom na adrese: [email protected]

12. Potrebujem v Rakúsku ekologickú nálepku pre osobné auto?

V Rakúsku musia mať ekologickú známku len vozidlá kategórie N, čiže väčšinou firemné a nákladné vozidlá.

Na osobné vozidlá kategórie M1, autobusy kategórie M2+M3, motocykle kategórie L a ostatné vozidlá sa v súčasnosti povinnosť mať rakúsku ekologickú nálepku nevzťahuje.

13. Potrebuje ekologickú známku aj môj obytný automobil (napr. karavan)?

Áno, ak ide o samostatne jazdiaci obytný príves, potrebuje ekologickú známku. Na druhej strane ťahané obytné prívesy, ktoré nemajú vlastný motor, ekologickú známku nepotrebujú. Kategóriu vozidla nájdete vo svojom technickom preukaze.

14. Kde nájdem všetky informácie potrebné na vyplnenie objednávky?

Všetko nájdete v technickom preukaze vozidla. Nezabudnite ho tiež nahrať k svojej objednávke. Postačí fotografia alebo sken. Osobné údaje na ňom môžete skryť – nepotrebujeme ich vidieť. Prečo vyžadujeme registračné dokumenty vozidla?

15. Môžem stornovať svoju objednávku?

Objednávku môžete kedykoľvek zrušiť a získať späť celú sumu až do vyhotovenia známky.

Ekologické známky sú produktom vyrábaným na zákazku. Na každú známku sa vytlačí ŠPZ podľa dokumentov, ktoré nám zašlete. Z tohto dôvodu sa ekologická známka po jej vyhotovení nedá použiť na iné vozidlo, takže po vyhotovení ekologickej známky nemôžete objednávku zrušiť ani vrátiť.

Viac informácií nájdete v našich obchodných podmienkach.

16. Chcem si objednať ekologické známky pre svoj firemný vozový park. Môžem vytvoriť hromadnú objednávku?

Áno, kontaktujte nás na e-mailu [email protected]. Zadajte počet vozidiel, pre ktoré chcete vystaviť ekologickú známku, a pošlite nám fotokópiu alebo naskenovaný veľký alebo malý technický preukaz vozidla. Na vašu objednávku vystavíme zálohovú faktúru.

17. Sú informácie na vašej webovej stránke aktuálne?

Áno, všetky informácie priebežne aktualizujeme a sledujeme pre vás aktuálny stav.

Čo hovoria naši zákazníci